Bebeğim gündüzleri iyi bir şekilde emiyor sadece anne sütüyle besliyorum. Ama nedense özellikle akşamları ve geceleri emzirirken mememi tutamıyor ama normalde tutabilir ve hep tutuyor. Tutsa bile 5-10 saniye sonra tekrar bırakıp ağlıyor sinirleniyor meme arıyor kafasını öne arkaya sallayarak. Sonra da ağlarken eliyle tırnağıyla suratını cırmalamaya başlıyor. Nedense hep geceleri oluyor ve dediğim gibi emmesinde sorun yok gündüzleri gayet iyi tutup emiyor bu arada iki göğüsümden de bir iki delikten tazyikli süt geliyor