asiltonunmommysi Süreç nasıldı, kaç gün yoğun bakımda kaldı, iyileşebildi mi vs. Başına gelen varsa yazabilir mi
Kutay_22 Çok geçmiş olsun. Geçirmedik çok şükür ama yorum atayım üste çıksın. Kaç aylık bebegin iz, aşısı var mıydı
asiltonunmommysi Kutay_22 merhaba, etiketsiz olduğu için sanırım yorumunuzu görmemişim. Benim bebeğim değil bi yakınımın 40 günlük bebeği 10 gündür yoğun bakımda entübe. Yaşayan birileri var mı diye merak ettim