Arkadaslar merhaba nasılsınız . Lutfen yıne yardımınıza ıhtıyacım var. Bebegım erkek 9 ay 20 gunluk . Cok cok haraketlı . Emeklıyor su anda .bebek bu ıste dayanmıyacak bılıyorum ama asırı haraketlı bır dakıka oturmuyor yanı. bıldıgınız yerınde durmuyor bır sanıye dayanmıyor bu tam normalmı??bıde odadan cıkınca hemen aglıyor . Hemen arkamca gelıyor. Asla yalnız bırakamıyorum odada bu yetersız baglanmamı?? Ya bu durumda mı normal