NeSiG Meneksee_9 7 ayında başlattım.canim 8 ayını dolduru kendi oturmaya başladı ve sonrada emeklemeye başladı …
Bebegimm1 Meneksee_9 bebegim hazir oldugu icin 4.ayina girmeden basladim oyle cok uzun degil kucakda 1dk bile surmeden kisa kisa baslamistim doktorm da hazirsa basla demisti 6aylikken desteksiz oturuyordu
Meneksee_9 NeSiG Doktorunuz mu 7.ayda başlamasını istedi 5aylık benim bebeğimde yavaş yavaş bende kucağımda oturtmaya başladım.Bide oturma minderi aldım onda oturtmayı düşünüyorum