Sağlık ocağının verdiği kan ilacını kullanan varmı. Araştırdım baya kimse tavsiye etmiyor. İçinde paraben içerdiği için. Zararliysa neden veriyorlar acaba anlamış değilim. D3 vitaminini de kullanmadım kabızlık yaptığı için. Onun yerine başka kan ilaci istesem verirlermi acaba