Bebeğim 40 günlük çok fazla gaz sancısı yoktu arada tuvaletini yapmakta zorlanıyor arada da gaz sancıları çekiyordu ve çok kusuyordu uyku düzenimiz iyiydi. pazartesi doktor kontrolunde anlattım ve doktorum biogaia gaz damlasını yazdı pazartesiden beri kullanıyorum 4. Günümüz bebeğim verdiğim günden beri uyumuyor gündüz uykuları tamamen gitti 😭 yatağa koyduğum an gözlerini açıyor çok sancı çekiyor acısıno gözlernden görüyorum benim gibi yaşayan varmı bırakmalımıyım ? 🥺