Mrctttt Doğalgazı açan varmı arkadaşlar bizim fatura gelmış 1 aydır sadece akşamları yanıyor 750 geldi. Sizlerin ne kadar geldi. Tasarruf için neler yapabilirz
elizabeth Mrctttt bu kış doğal gazdan tasarruf edemicez sanırım. Kime görsem akşamları açtık 500-700 geldi diyo. Nerdeyse ekimin başından beri Ben de açıyorum akşamları henüz gelmedi muhtemelen bize de o kadar gelir diye düşünüyorum
geceuyumayanne1 Mrctttt 11 gün önce açtım en düşükte yandığı halde bile 400 lira gelmiş bu kış çok zor geçecek anlaşılan Allah’ım yardım etsinn.
hulya1406 Mrctttt 14 ekim eşimin doğum gününde 2 gün yandı sonra hep gündüz hava iyi güneşli diye kapattım akşam açtım en düşükte yandı.Geçen ay 209 TL gelmiş.Bakalım bu ay ne olacak.
Mrctttt elizabeth Sema065 geceuyumayanne1 Aminn cümlemize Allah yardım etsin çok zor şimdiden gelıyor bu kadar kara kış da 2 gelir artık
Tecrubelianne Mrctttt henuz acmadim gunduzleri ev iyi oluyor dun aksam cok usudum elektirikli isitici aldim aksamdan aksama onu yakarim diye dusunuyorum