Obiranne_ doktor ayarlıyor canım onu ayına göre bızım doktor bexsero 8,10,13 aylık nimenrix 12 ay dedi bende hocam 12. Ayda 3 tane sağlık ocağı aşısı var birde bu aşı çok ağır olur dedim oda 1 yaşından sonra istedigın bir ayda yaptır ozaman dedi canım ayrı biz 1 ay önce 975 verdik çok ağır bir aşı ıkı gün ateş oldu huysuzdu ağladı özellikle gece o bacağının üstüne döndümü daha çok ağladı