Kızlar iyi akşamlar
Fikirlerinizi sormak istedim bir konu hakkında
Oğlum için birikim yapmak istiyorum ama Türk lirası olarak kalsın istemiyorum hergün değer kaybettiği için aklımda ya Döviz almak var veya eşim bir borsa araşdırmış baya güvenilir diyor istersen ordan birikim yapalım diyor sizce nekadar güvenilir bunlar ben kararsızım aslında daha çok döviz veya gram altın taraftarıyım ama borsada aklımda takılı kaldı. Borsaya girip pişman olmakda istemiyorum girmesem busefer yükseliyor kolay kolay fazla da düşmüyor gibi bir kaç gündğr takip ediyoruz ama dediğim gibi kararsızım siz nasıl birikim yapmayı tercih ederdiniz?