AselinAnnesiiiiiiiii 2 aydır kullanıyorum doğduğundan 1 hafta sonra başladım. Sürekli emziriyorum hiç yara olmadı ne bende ne oğlumda. Acil diye weebaby almıştı eşim eczaneden. Sonra 2 paket daha aldık. 1 paketten 2 tane çıktı. Biri 3 numara biri 4 numara yazıyodu. Bende uyumlu olanı kullandım. Sonra aldığım paketlerde ikisin de de 3 numara yazıyodu. Neyseki uyumluydu zaten bana. Pamukcuk içinde kaynatılmış soğutulmuş temiz bi tülbent bezle ağzının içini güzelce temizleyin. Damağına zarar vermeden.