pasaklisinkukuli 17 gün oldu sezeryan olalı kanamam var ara ara göbek deliğimin alt kısmı bastırınca ağrıyo sizin de öyle mi dikişlerim değil dikişlerin üst tarafı göbeğim
burcuruli pasaklisinkukuli rahim daha tam yerleşmediği için ağrıyor olabilir 40 günden sonra tamamen toparlanır demişti doktorum bana 40 muayenesinde rahim yerine yerleşmiş demişti
yagmurkokusu_ pasaklisinkukuli benim bile 2 ay oldu hala göbeğimin üstüne lohusa külodum gelince ağrıyor korse kullanıyorum karnımın içinden çıkarmışım korseyi nasıl acıyor bugün de kasıklarım patlayacak gibi 10 gündür regl hemde dolu dolu oluyorum yarın randevu aldım gideceğim ilk 40 gün bu kadar ağrımamıştı acımamıştı