Hasanzeynep Bebeğimiz de bıngıldak küçüklüğü varmış arkadaşlar daha 16 günlük çok korkuyorum ya gelişiminde birşey olur diye norolojiye randevu al dedi doktor başına gelen var mı moral olsun lütfen 😔😔
[silindi] Hasanzeynep yukarda kalsın tecrübe eden anneler mutlaka vardır, çok geçmiş olsun sıkmayın canınızı her bebek bir olmayabilir
Masal63 Her bebeğin farklı olabiliyor benim bebeğimde öyleydi önemli olan her ay kafa çapının takip edilmesi canm çok var böyle olan ben doktora gittim sıkıntı olmadığını söyledi korkma ama yinede doktora götur için rahat etsin
Humeyra_134 Baş çevresi büyüyorsa sıkıntı yok .. benim kuzuma da sağlık ocağı ebesi dedi ama doktora götürdüğümde küçük değil demişti .