Svcnvebebegi Merhaba anneler. 21 günluk bebegim var. Anne sütü alıyor. Gunde 1 yada 2 defa da mama veriyorum. Bazende hic vermiyorum. Bugun ilk defa yesil kaka yapmisti baya. Normalde kaka rengi sariydi. Normal mi acaba sizce
Twinsmom- Svcnvebebegi mama içen bebekler de yeşil kaka olabiliyor. Birkaç gün önce vermiş olsanız bi o yeni çıkıyor olabilir
[silindi] Svcnvebebegi sizin sütünüzden çoğunlukla önsüt içtiyse de yeşil kaka olur korkulacak bir şey değil