myemye_12 Kızım 55 günlük doğduğunda 3100 dü sonra 3 kiloya düştü tam bir ay sonra 3900 çıktı bugünde tartildi 4200 olmuş 25 günde 300 gram almış sadece az değil mi
Alya-Sena myemye_12 ilk aylar 500 gr altina dusmesin diyor doktorlar genelde siz stres yapmayin bol su tuketin sutunuz artar ins
Mirancinarmom myemye_12 çişli bez sayısı günlük kac oluyor sadece anne sütü mü aliyor doktorunuz ne dedi en az 500 yada 600 alinmali ilk aylar günlük 20 gram almalı demisti bizim doktor
Hanifemusa Boyu baş ceresi büyümüşsw sıkıntı yapmayın. Emziyorsanjz bol su tüketin karbonhidrat çok tüketmeyin.
minikoglummmmm myemye_12 anne sütü fazla kilo aldırmıyor zaten ayda 1 kilo alan bebekler mama içen bebekler
myemye_12 @Hanifemusa evet boyu uzamış 57 cm olmuş baş cevreside büyümüş ama ilk ay 900 gram almış ikinci ay 300 gram olunca
Ahsenk myemye_12 anne sütü alanlarda minimum 500 gr almalı ayda. Emzirmeyi siklastirin kuruyemiş ve protein ağırlıklı başkanın sütünüz yaglansin
Frfr1- myemye_12 ilk ay 2 kilo aldi 4.ayina kadar 1 kilo aldi 5. Ayda 660 gram aldi 6.ayda 500 gram aldi 7.ayda 300e dusunce mama takviyesi yaptim kilo alimi zaten 3 ay yuksek oluyo sonra 500 grama kadar dusuyo ama ilk aylar cok onemli gelişimi icin
Mirancinarmom Frfr1- 7. Ayda kilo alımının düşmesi zaten normal bence endişe etmeyin 300 gram gayet iyi 7.ay için