Noriye her bebeğin gelişim hızı farklı. Kardeşler bile aynı aylarda aynı şeyleri yapamıyor. Zamanını bekleyin. Öğrenecek oturmayı. Destekleyerek oturtun ve bunu gün içinde tekrar edin. Benim ilk kızım mesela 15 aylık yürüdü , ikinci kızım 10 aylıkken adım atıyordu. Bebeğin gelişim hızına göre değişiyor tadını çıkartmak lazım.