Mommyyigit 11 aylık beneğim ama kana kana içmeyi bırakın suyu görünce eliyle ittiriyor kaşık ile veriyorum sadece çok sıcak havalarda içiyordu iyi kötü ama şimdi hiç istemiyor denemediğim biberon suluk kalmadı napıcam böyle bi durum yaşayan var mı
Esraaa55 Mommyyigit bnmki 7 aylık bnmde oyle suyu gorduyse ya itiyor görmeden agzına verdıysemde tükürüyor😒 anca ıkı cay kasıgı içirebiliyorum
Mommyyigit Esraaa55 aynen canım bende 6.ayından beri su vermeye başladım o günden beri ittiriyor sanki kötü bir şey içiriyorum işte bebek suları aldım kaynattım verdim çok şey denedim ama olmuyor nolucak bilemedim çözemedim yani
Esraaa55 Mommyyigit çözümünü bulursan banada yaz canım🥰 bnde ne yaptıysam ıcmıyo saat bası verıyorum bnde ıkı cay kasıgı anca ıcıyo
Mommyyigit Esraaa55 tamam canım sende aynı şekilde bulursan bana da yazarsan sevinirim bende bi kaç yöntem daha denersem olursa haber veririm
Ozgemre Bardakla vermeyi denediniz mi ? Plastik tabi 😂 benim oğlum da su içmiyor du onun yanında sürekli su içtim suluk veriyorum içmiyor ama bardak olunca içiyor
Esraaa55 Ozgemre ben bardaklada denedım bardakla ıcmeyı sevıyo ama agzında bırıktırıyo bardagı cekınce püstürtüyo