OptimusPrime anonimhanim_ Yazlık aldım cocuklara kuculenleri sattım ordan geleni yazliklar yatırdım. 😂 Toka, önlük, vs eşime bir kaç yazlık kıyafet aldım sen neler aldın?
Aslicamm anonimhanim_ ben ogluma mont kitaplar, hava nemlendiricisi, oyuncak dolabı, çamaşır deterjani ve oyuncaklar aldım robot süpürge indirime girerse (xiomi mop 2 pro) bi de onu almak istiyorum 😍
Deletedmom_58 anonimhanim_ yaaa kızımın doğum günü elbisesini alacaktım ama tükenmiş önümüzdeki ay gelir mi acaba yaa😔😔😔
anonimhanim_ OptimusPrime Geleceğe yatırım çok mantıklı 👌 Zaten bu devirde aldıkların birikim yerine geçiriyor 😅
OptimusPrime anonimhanim_ Evet sezonluk giyiyorlar zaten uygun fiyata parça parça sattım bunları aldım. İki çocuk olunxa. 😂
anonimhanim_ Mercan28 Bazı ürünlerde insanları indirm diye kandırıyolar birkaç tane oyuncak vardı takipteydim düştü mü diye baktım fiyatları şişirmişler sepette %50 indirm yapmışlar güya indirm yine eski fiyattan satıyorlar şahidim birkaçına ama gerçekten indirimde olan güzel şeylerde var
kaymakliekmekkadayifi Mercan28 gecenlerde hepsiburadadan belki indirime girer diye favorilerime sey ekledim hani varya çamaşır makinesinin falan ustune koyulan rafli dolap benzeri bisey ondan ekledim 239.90di ekledigimse bana bildirim geldi ekledigin fiyattan daha dusuk bir fiyata satista gibi bisey yazan bir bildirim girdim baktim fiyati 269.90 olmus😂😂
KocaayiMasa NuruKelam Yok ya var gerçekten. Ben 600 liraya kızıma elbise şort risort tulum falan bir çok parça aldım. Alt üst. Trendyolkids çok güzel indirimde. 4-5 yaş aldım. Tam oldu 3 yaş için.
Deletedmom_58 anonimhanim_ ınanır mısın buna bende moda selvim de şahit oldum. Bir takıma 1000 lira fiyat yazmışlar indirim olarak da 800 lira falan yazmışlar yok böyle bisey
NuruKelam KocaayiMasa Bulabildiyseniz ne güzel ben genelde normalde 100 tl olan bir şeyi 150 yazıp indirim diye tekrar 100 tl ye sattıklarını görüyorum da o sebeple indirim olacağını pek düşünmedim.
NuruKelam KocaayiMasa Bulabildiyseniz ne güzel ben genelde normalde 100 tl olan bir şeyi 150 yazıp indirim diye tekrar 100 tl ye sattıklarını görüyorum da o sebeple indirim olacağını pek düşünmedim.
anonimhanim_ Deletedmom_58 evet şaşırıyorum böyle işlere. Ama oyun hamuru alacaktım mesela onuda takipteydim gerçekten düşmüş fiyatı aldım hemen boya kalemide alıcam baya indirimde ama kargo ödüyorum almak istemiyorum
Deletedmom_58 anonimhanim_ yok hepsi burada da değil trendyilda sepete ekledim duruyordu ama gündüz baktım tükenmiş nasıl üzüldüm anlatamam ındirim gelince kapacaktım hemen 😔
anonimhanim_ Deletedmom_58 hiç stok takip etmiyorum gelir inşallah yedekte kalsın başka şeyler bakmaya başla 😅
anonimhanim_ Deletedmom_58 keşke şu kargo ücretleri olmasa zaten dünyaları kazanıyorlar oda onlardan olsun 😅
Deletedmom_58 anonimhanim_ ayyy valla çok beğenmiştim dört gözle bekliyodum vallahi. Gelmezse çok üzülürüm 😁😁😁valla oturur ağlarım o derece 😅😅