Sibelcantosun Bebegim çok konuşuyor hepbişeyler diyo anlaşılır şeyler degil ve çok bagırarak konuşuyo çıglıklar atıyor sizde varmı
Linaoykum_ Sibelcantosun bizimde öyle 15 aylığız sürekli konuşuyor hiç susmuyor bende anlamıyorum ne dediğini bazen 😅
Sibelcantosun Linaoykum_ 🤣🤣🤣maşallah maşallah yerim onu ben çok bagırıyormu bu arada bizde hala 15 aylıgız ve 16 yı bitirmemize az zaman kaldı 10 gün felan
Sibelcantosun tgba-22 Allahım yaaa bizimkisi bazen aç agaç baba gel bazende ingilizce bilaç bir cümle