iremnazshn ahhh ahhh 9 ay 26 günlük ayakta uyuyordu hep biara kendi uyumaya alışmıştı buara ayağa alıyorum kendini attırıyor salıncak var mama sandalyesi ile birlikte yok onda bile zar zor artık bağıra bağıra eeee eeee diye diye zor uyuyor 🤷♀️ aç emmiyor uykusu var açlıktan uyumuyor karışık döngü uyuduktan sonra emziriyorum emiyorsa az emiyor uyanıkken adam akıllı doyurmuyor karnını 🤷♀️😔 yoruldummm 🥺 sinir sistemim bozuldu artık keşke ayakta uyusa tık herşeye uyanıyor sesede alistirdim ama anlamadm uykuya dalamiyor 🤷♀️40.50 dk da anca daliyor