Eymu bence de çok zor ben de devlete gittim mecburen ilgilenen düzgün doktor bulamadım mama raporu çıkarmak için haftalarca uğraştım beni salladı oyaladı çıkardım onaylanacak vs çok uğraştım gerçekten sıkıntı bazı doktorlar özellikle devlettekiler. Alerji de özen isteyen bi durum çocuk huzursuzsa diyet yapmak gerekiyo artık oğlum günde 5-6 kere dolu dolu yapıyodu kakasını yani normal diyolar sonra niye kilo almıyor bu çocuk diyolar nasıl alsın yediği çıkıyo 🤦🏻♀️