Ne güzel 1 aydır diyetteydim sonra ne olduysa birden bozdum ve 3 gündür ölümüne yiyorum kendimi durdurmazsam 100 kilo olucam 🥹🥹cipsle falan işim yok kek çikolata çok yiyorum sadece tatlı bi boşluk bulduğum an kendimi yerken buluyorum ya acaba bu psikolojik bir durum olabilir mi duygusal açlık mı diyorlar onun gibi bişey nasıl önüne geçicem bilmiyorum boyum 1.80 kilom 69 du 1 ay diyetteyken 71 den düşmüştüm yine 72 olmuşum 🥲🥲hedefim 66-67 falandı ama yok inemiyorum psikoloğa falan mı gitsem bu durum için faydası olur mu acaba bir de vücudum kilo almaya çok müsait