Gulizar2815 Arkadaşlar doğumdan 3 ay sonra regl oldum 3 kere şuan 6 ay oldu doğum yapalı 12 gündür regl olmadım korundum böyle düzensizlik olurmu geçen ayda 5 gün geçmişti
Arelmommy Gulizar2815 1 yıla kadar düzensizlik normal cnm geçen ay 3 kez oldum bu ay olmadım olacak gibi de değilim🥴
ayseasln21 Gulizar2815 olur canım vücûd kendini yemi yeni topluyor benim de 2 kez 5 gün gecikmem olmuştu . Şimde de 2 gün erken oldum
Ozlemamine Gulizar2815 bende olmam gereken tarihden 2 hafta sonra oldum olacak gibi agrısı olmustu emzirdiğim için düzensizlik olabiliyormuş bebeğim 14 aylık
tmrskbr Gulizar2815 1 yıla kadar düzensizlik normal fakat prezervatif %100 korumuyor hamile de olabilirsiniz.
Didemyakan 9 ay oldu doğum yapalı hala olmadım ilaçla korunuyorum emzirdiğini için olmadığımı düşünüyorum
tmrskbr Gulizar2815 patlamasına gerek yok o şekilde hamile kalan tanıdığım var hatta çocuğu 2 yaşında şuan. %100 korumuyor prezervatif in kutusunda da yazıyor zaten