Oaey24 36+1dr doğum yaptım ve evet bebegimde sarılık oluştu. 1 hafta hastanede kaldık ve hem meme hem de mama şeklinde ilerledik cunku sütüm 3.gunden sonra gelmeye başladı. Oncesinde 5 ml anca çıkıyordu. 5.gun bebegime fototerapi uygulandı 36 saat toplam(normalde 24 saat, hemsire hatasından dolayı 8 saat fazla kaldi). 6.gun sonunda çıkarıldı ve düşüş başladı. 7.gun hastaneden çıktık. Bu sureclerde bol bol emzirin ve gunes işini. Bebeginizi guneslendirin. Biz hem hastanede hem evde soyup güneşin altina koyuyorduk. (Ocak ayi)