Canım besinlerin hepsi gaz yapıyo çünkü bebek emerken sen istesende istemese de hava yutuyo onu yeme bunu yeme aç kalırsın şahsen ben bebeğim kolikti yaz dönemiydi kavun karpuz asitli meyve asitli içecek bulgur yaprak yemedim yediğim zaman ertesi günü oğlum hiç durmuyordu bunları yeme onun haricinde günlük iki kupa üç kupa rezene çayı iç hem süt yapıyo hemde çocuğun gazına iyi geliyo aynı zamanda senide rahatlatıyor ekstradan kimyon kullan yemeklerinde birde Dr damla kullanabilirsin dediyse eğer yine danışarak nurse harveys damla kullan biogaia falan bizimki de hiç işe yaramadı nurse harveys damla hemen söktü gazını rahatlattı tavsiye ederim ama unutma ki her bebek farklı 😘