Nrkzy Bebeğim de var canım şuan 5 buçuk aylık ay ay kontrole gidiyoruz normalde 1 yaşına kadar kendiliğinden geçebiliyormuş geçmezse de küçük bir kesiyle sıvıyı alıyorlarmış korkulacak birşey yok yani cnm ağrı sızı yapmaz fıtığa dönerse ağrı yaparmış geçmiş olsun cnm