Bebeğim çoook hareketli uykusu gelince deli gibi bağırır.. aç olsa bile bazen emmez zorla emziririm nefessiz emer.. daha üç aylık ama hep huysuz gaz sorunu falan da yok. Çabuk sıkılıyor .. uykusunu alınca çoookk mutlu tatlı sevimli uyku gelince ağlıyor zor uyutuyorum çok zor.. etrafımdaki herkes ne arsız bebek diyor? Arsız bebek kavramı doğru mu dur? Herkesin bebeği hiç ağlamazmış 🫣🥺