Noname21 ben de hep yatarak besliyorum tetikliyor mu 4 aylık olduk problem olmadı hiç ama yenidoğan döneminde tabi ana kucağında ya da başına yastık koyarak içirirdim şimdi geceleri uyandırıp yastık koysam sütünü içmez gündüz de eğimli şekilde içiyor inş sorun olmaz
Ebrualpars geçmiş olsun nasıl anlaşıldı ki ne şikayetle gittiniz de film çekildi ?