Benim kızımda da olmuştu kabuk bağlıyor tekrar atıyordu doktor kibrit çöpü gibi birşeyle yaktı sonrasında antiseptik sprey verdi onu günde iki kez sıkıp gazlı bezle kapattım 3 4 günde iyileşti korkacak birşey yok kuru tutmanız bile yeterli bez değmesin tahriş olmasın tekrar