Kızlar bebeğim 1 aylık olucak uykusuzluk beni bitirdi ağlıyor uyumak istemiyor yerinde uyumuyor kundak kabul etmiyor ağlıyor anca yanımda koynumda uyuyor tuvalete bile gidemiyorum doktor tavsiyesiyle meme mama şeklinde gidiyorum mama 90 ml görüyor üzerine TekrR istiyor sağlığı yerinde olsun yeter ama uykusuzluktan bayılmak üzereyim artık sizde durumlar ne benimle aynı durumu yaşayan var mı ?