Bugün doğum yapalı tam 1 ay oldu daha önce de dikiş ile alakalı post açmıştım. Doğumdan 1 hafta sonra tamamen toparlandım gayet iyiydim buna istinaden evimi temizledim yerleri eğilerek elimle sildim o günden sonra dikişim de inanılmaz bi ağrı oldu daha sonra dikişimin açıldığını fark edip doktoruma gittim tabi bu ağrı ve acıyı yaklaşık 10 gün çektim ha geçti ha geçecek diye bekledim yani . Neyse .. doktorum antibiyotik krem verdi sağ taraf dikişim açılmıştı küçük fazla bi yer değil . Ertesi gün bu sefer de sol taraf dikişime aşırı iltihap toplandı dokunamıyorum haraket edemiyorum kıvranıyorum ağrıdan resmen tekrar doktoruma yazdım yanına gittim içeride bi sorun yok cilt enfeksiyonu olmuşsun dedi ve antibiyotik yazdı Şuan antibiyotik krem de sürüyorum dikişime . İltihap olan yeri iğneyi dezenfekte edip batırdık iltihabı akıttık biraz rahatladım ama hala iltihap var çıkartamadığım tabi ki 3 gün oldu hala dikişim de hafif kızarıklık sertlik şişlik ve ağrı var bu durumu yaşayan var mı ? Ne kadar süre içerisinde geçti doktorum 1 haftaya kadar geçmezse dikişini tekrar açmak zorunda kalacağız dedi . 4 güne kadar geçer mi ? 😢