Hasretergun Mrym01 Humana cay almıştım iyi geliyodu sonra gelmemeye başladı bestlak damladan herkes çok memnun bende olmadı. Malt içecek aldim oda fayda etmedi rezene içiyorum yok su içiyorum olmuyo. Bebegim 3 aylık bundan 1 ay öncesinde bir gogsumle bebeğimi emzirip diğer gogsumu sagip buzluğa koyuyordum…
Limoncicegi- Mrym01 bende işe yaradı. Humana’nın çayını tüketiyordum ancak fazla şekerli olduğu için kilo yaptığını düşünüyorum o yüzden onu bırakıp bestlak damlaya geçtim. O da işe yaradı. Dün bir de hurmayı denedim. Gece yatmadan 3 adet hurma yedim geceden sabaha iki göğsümde olağanın dışında doluydu
220520B Bestlak damla dere otu roka sütlü tatlılar (özellikle triliçe irmik helvası) tahin pekmez dut kurusu vişne suyu
Minikbirkalp İnstegramda Dilruba demirezer emzirme danışmanı var profiline girip bakabilirsin herkes çok memnun ürünlerinden kendi ürünleri İnternet satışı da var ben yarın alıp denemeyi düşünüyorum hep olumlu paylaşımları var denemeye değer bence
birmelekannesi0 Minikbirkalp deneyince banada yazarmisiniz bende aldım ama o kadar çok faydasını göremedim bı arttı gibi iki göğüsten 60 alıyorsan 80 filan oldu ama o kadar çok artmadı ya meme reddimizde var emmiyor sağıp vermeye çalışıyorum
Hasretergun hayalperest__ evet artık hem mama hem süt şeklinde ilerliyoruz ama malesef mama ağırlıklı 😔😔
birmelekannesi0 Minikbirkalp evet ikisinide hâlâ kullanıyorum 18 ekimden beri ilk içtiğim gün psikolojikmenmi bilmiyorum içtikten 2 saat sonra tek göğüsten 80 CC gelmişti ama ondan sonra bidaha öyle çok olmadı sürekli sağım yapın diyorlar ama hiç vakit bulamıyorumki ev çocuk vs vsden
Minikbirkalp Gamze225 ben sağım yapmıyorum geçen gün sadece emzirdikten sonra bı deneyeyim dedim tek göğüs emmişti ama 60 CC çıkmıştı
Minikbirkalp birmelekannesi0 emse de sağım yapmak mı gerekiyor muş ben hele hiç yapamam eksik yeter diyorum artık meme reddimiz bı geçse
Minikbirkalp selambensid iki ürünü birden mi kullanıyorsunuz bende alicam bugün arkadaşım da kullanıyor iki aydır emzirmiyor hiç biberon verdiği için bebeği emmeyi bıraktı şuan günden güne az da olsa artış gösteriyor