Sinemdra Yeni aldım 2 kez kullandım tavuk ve köfte yaptım çok beğendik dışı çıtır içi sulu oldu 👌🏻 Hızlı ve yağsız pişirdi
ByzIpk27 12Ayse bende xiaomi kullanıyorum canım çok memnunum gerçekten. Ben beğenince anneme de aldık aynısından hatta o da çok memnun kaldı
Tugcecakir ByzIpk27 merhaba bende airfrey almak istiyorum. 3,5 L mi iç hacmi sizin. Küçük gibi geliyor bana. Philips 4 L küçük geldi bana
Farukarda Kullanıyorum cnm süper bişey %85 fırın kullanımımı azalttı sadece çok kalabalık oldugunda fırın kullanıyorum onun harici xaomi süper kesinlikle tavsiye ederim☺️
ByzIpk27 Tugcecakir 3,5 litre evet ya bazıları küçük diyor ama bize yetiyor bilmem annemde aldı onlara da yetiyor