Aras_2323 Arkadaşlar 20 günlük bebeğim için hipp mama aldım.Gaz problemi çok oluyordu bu mamayı önerdiler.Gaza iyi geldi ama bunu yediğinden beri kusuyor.Neden olabilir?Normal mi bu?
Balliiii Aras_2323 evet normal canım hangi mamayı yerse yesin bebekler kusar bir kaç mama deneyimlemiş olarak söylüyorum doktorumda normal dedi büyüdükçe kusması azalıyor hipp bebeklerime kilo aldırmadığı için sma kullanıyorum 🌸
sssiln Aras_2323 2 aylık bebeğime 1 aydır hipp kullanıyorum severek içmiyor ama doktor değiştirme dedi ama kusma hic yapmadı gerçi
[silindi] Aras_2323 bebeğim 3 aylık hep hipp kullandık çok memnunuz şuan 7 kilo besleyici bir mama kusma derken ne derecede kusuyor bu önemli
Arelmommy Aras_2323 canım zaten 4 ay emzirdim bebişimi sütüm kesildi sütüm kilo aldırıyordu bebişime 2 aydır falan hipp kullanıyorum kilo alımı normal canım çok değil
sssiln Aras_2323 boy uzaması kilo aldırma konusunda iyi benim ki içse iyi kilo alırda içmiyor zorlaya zorlaya ama her mama her bebeğe aynı işlemiyor
Enesin_annesi38 Bende hipp kullanıyorum ama her gun vermiyorum anne sutu önceliğimiz 1 aylik olduk yarin kontrolumuz var bakalim kac kilo olduk
Mom098 Aras_2323 ben de hipp veriyorum kusuyor ama çok değil. Zaten reflusu var. Bı de kilo aldırıyor kesin bilgi 🥳
Asldrk Aras_2323 ben hip kullanıyorum çok az yemeden sonra gazla kusuyor ama böyle hortum gibi kusarsa bebek sevmedi demek ama gazdan sonra kusarsa o normal sevmediği mamayı hortum gibi kusar bebek benim oğlum aptamili kusmuştu öyle değiştik