Bebeğim 4.ay aşısını dün oldu. Aşı sonrası gece ateşlendi. Ateş düşürücü vermeme rağmen ateşi düşmediği için eklem noktalarına gece bez ıslatıp koydum. Sürekli ateşini ölçtüm. Uykusu mahvoldu kuzumun. O ara tlfnumda elimden düştü onun sesine de sıçradı. Bugün neredeyse her şeye ağlıyor. Gözünden uyku akıyor ama uyuyamıyor. Ne yapabilirim? Kendiliğinden geçer mi ?