Merhaba herkese.. oğlum 13 aylık oldu emekliyor sıralıyor ama henüz yürümüyor herhangi bir çabası da yok desteksiz duramıyor😂 sizde durumlar nasıl? Ve sadece baba dede mama hece hece çıkarıyor.. çişli bezi de sormak isterm günde 3 kez dolu dolu alıyorm normal midir sizin kaç oluyor? Anne sütü ek gıda alıyor.. Çok sordm teşekkürler 🙏🏻♥️