Annesininguzelkizi çok ufak daha yatsın sizle. Ben 4,5 ay gündüzleri omzunda yatardı saatlerce otururdum gaz çıkarırken uyurdu yatağa koyduğum an uyandırdı. Sonra ta ki oturmaya başlayana kadar ana kucağında salladım.ama.4.aydan sonra ara ara gündüzleri yatağında yanına yattım saçlarını okşadım falan ama uyumadı tabi. Sonra 7,5 aydan sonra bir gün yatağa koydum uyudu. Çünkü artık ana kucağında dönemiyordu rahatını anladı yatakta.kendi kendine uyuyo artık 10 aylık. Zaten 6.aydan sonra ideal uyku eğitimi vercekseniz.belki bakarsın kendiliğinden öğrenir. Mesela ben hiç ayakta sallamadim bilmiyorum öyle bir şey.ama sık sık yanına yatardim bence bunun etkisi var Kendi öğrendi