Zarifokur Oğluma netten bot aldım . Normal 25-26 arası giyiyor . 26 spor ayakkabı büyük oldu azıcık .dedim kışın ayakları kalın olur . 27 aldım acaba büyük mü aldım 😩😩
Oglunasikbiranne08 Zarifokur benim oğlum da normalde 28 giyiyor . Ama botu 30 aldım gayet iyi oldu çokta büyük olmadı öyle. Botların kalıbı biraz dar oluyor çünkü.
Asel35ahsen Zarifokur küçük olmasından iyidir kalın çorapla çok büyük olmaz bence ve seneyede giyer fiyatlar malum her sene alınamıyor artık bazı şeyler. Ben kızıma deneyerek özellikle büyük aldım mesela botunu bu sene 😂😂