Patlamış bizimki ne zaman görürüz acaba 🤓🤓
nazlimom_ hala patlamadi resim varmi uyku reddi varMi gece çok uyanır oldu disten mi acaba
Noriye bizimde gece çok uyanıyor ondan mı acaba bende merak ettim şuan
Noriye biximkii 4. Aydan beri uyanıyo her saat alışkanlıktan o
nazlimom_ bizimde 4 ayda başladı 3 aylıkken çok güzeldi Hersey büyüme atağı bizi vurdu 🥺