Merhaba,arkadaşlar bebeğim 12 aylık ama çok iştahsız hiçbir şey yemek istemiyor saat 10′da 11′de 12′de saat 1′e kadar yemek yedirmeye uğraşıyorum bazen ağzına alıyor saatlerce lokmayi ağzında tutuyor karşısında oturup ağlıyorum sinirden kizimin iştahını nasıl açabilirim ne yapabilirim lütfen yardımcı olun, adam akıllı uyku düzeni de yok bazen gece 2.00′de uyuyor, kafayı yiyeceğim artık lütfen yardımcı olun