Kızlar annemdeyim işim gereği kızımı da annemde bırakıyorum gelen geçen akşam arkadaşının kızı geldi baş dönmesi olduğunu ve arada yanmasının olduğunu söyledi dünde doktora gitmiş üşümesi ve yanması başladığı için pozitif çıkmış kızımda gece inledi ateşimiz yoktu bugünde 36.7 ölçülüyor ateş burun akıntısı ve çok az öksürük başladı temaslı değiller ama bende de hiçbişi yok sizce kızıma bulaşmışmıdır 😞