Dilruba_1 valla aklım olsa kocama yanaşmazdım o derece 😂hep adet olmam beklendi hep adet olana kadar gümbürtüye gittim doktor en sonunda adet olmadan başla dedi bu sefer aşırı tırsıyorum gebe kalıcam diye gerçekten zor ya tamam oğlum kıxım zorlamıyor ama bebek sürekli kucak istiyor bütün gün almasam ağlıyor e diğerleriyle ilgilenmiyorum bebek kucağımdayken ya çişi geliyo ya kavga oluyo çıkmaza giriyorum geçen akşam düşündüm bende pskiyatriyi ilk defa öyle bişey yaşadım çocukları resmen evde bırakıp kaçasım geldi direk eşimi aradım anlattım hemen geldi aldı çocukları falan ama o düşünceye geldikten sonra bi tedavi almazsam ya kendi sağlığımdan olucam yada bu hırçınlık çocuklardan çıkıcak e ikiside olmaması gereken bişey başka çarem kalmadı o yüzden şimdide ya 4.olursa korkusuna yusuf yusuf ediyorum😂