Sevvalarya Kızlar bebeğim 3 ay 7 günlük ne zaman emzirme pozisyonuna gelse çok şiddetli ağlıyor mama vermek için bile çok çabalıyorum ağlıyor sürekli kucakta ayakta gezmek istiyor meme reddi böyle bişey mi
charlotte Sevvalarya karanlik los ortamda emziriyorum ben. Uykuya hafif dalarsa karanlikta emiyor. Beyaz gurultu aciyorum. 5 aylik olacak hala ayni 😬
Buse18062 Evet 3. Ayda meme reddi yaşıyor bebekler. Sabırlı olun yinede memeyi vermeye çalışın. İnşallah hemen atlatırsınız.
Eseseses I dönemler bende çok yaşadım. Atak dönemindesiniz. Ayakta zıplaya zıplaya denerdim. Birde ağlarken kesinlikle zorlamayın önce sakinleştirn. Sonra gözünün önüne sesli çıngıraklarla falan sallarken bir anda memenizi sokun
Sevvalarya Eseseses deniyorum ağlıyor çıngırak fln gözü görmüyor hiç kriz geçiriyor gibi sanki korkuyorum bende
Eseseses Sevvalarya inanın günlerce uğraştım nerdeyse 1 ay şiddetli bir atak yaşadık. Ama yılmayın illaki sakin bir anını yakalayın. Ya da uyurken falan deneyin