Seyma09 Bebeğim 20 günlük ilk başta sütüm gelmediği için dr biberonla mama vermemi söyledi öyle de yaptım şimdi sütüm gelmeye başladı biberonu kesmek istiyorum ama anne sütüyle doyar mı ya da doyduğunu nasıl anlarım bilmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Ya da ne yaptı?
Dondurmalikahve Seyma09 ama anne sütüyle doyar mı Süt olursa neden doymasın 🙂 Ne ile besleniyorsunuz, ne zamanlar emzirip ne zamanlar mama veriyorsunuz düzeniniz nasıl biraz bahseder misiniz?
Zumra_Fatma Seyma09 anne sutu icerse 5 6 kez idrar yaparsa 4 5 kerede kakasını yaparsa gunde doyuyor demektir
elifmirac10_ Seyma09 mama vermeden önce emzirin mutlaka ve birde set deneyin emzirirken uyur ise bekleyin emzirdikten ne kadar sonra uyanıyor eğer 2 saat sonra veya daha fazlasında uyanıyorsan doyuyordur
Seyma09 Dondurmalikahve her mamadan önce emzirmeyi deniyorum bazen 5 10 dk tutuyo bazen hiç almıyo göğsümü sonrasında mama veriyorum 2.5 saatte bir.
Seyma09 Aslında herşeyi yemeye çalışıyorum öncelikle bol su dere otu tahin ve yumurta mutlaka tüketmeye çalışıyorum gün içinde
Seyma09 Mamayı 10 dk falan içiyo doyuyo göğsümü 10 dk tuttuğunda doyuyo mudur acaba bunu nasıl anlarım ki 🙈
Oglumm_ Seyma09 sütü yuttuğunu duyarsınız doyup doymadığı ordan anlaşılır zaten, önce göğsünüzü verin, her zaman için öncelik göğsünüz olsun doymadığını düşünürseniz mama da verirsinuz
Seyma09 Oglumm_ dediğiniz gibi ilk göğsümü verip sonra mama veriyorum. Yutkunduğunu fark ediyorum. Göğsümde uyuyakalınca sanırım doydu diyorum doymamış olsa ağlardı sanırım 😩🙈
Oglumm_ Seyma09 siz daha iyi bilirsiniz annesi sizsiniz, hiç mama vermeyin o zaman, emdikçe çoğalır sütünüz, bi süre sonra kendi sütünüz tamamen yetmeye başlar, bol bol sütünüz olsun inşallah 🌸
minikoglummmmm Seyma09 ne kadar mama içiyor bizde 25 günlüğüz bizimde süt sorunumuz var sütüm olmuyor emiyor ama ben anlamıyorum doydugunu sonra mama veriyorum
Seyma09 minikoglummmmm bende aynı şekildeyim doyduğundan emin olamıyorum sonrasında mecbur mama veriyorum. 60 ml veriyorum
Seyma09 minikoglummmmm doktorumuz en geç 3 saatte bir ver dedi yani 3 saati geçmesin dedi o yüzden bazen 2 bazen 2.5 saate bir veriyorum