Asyos1234 burdayız 🖐🏻 öncelikle çok geçmiş olsun geçen kış geçirdi oğlum, ateşi oluyor ilk üç gün ateşine dikkat edin , biz dört saatte biz dönüşümlü olarak calpol dolven verdik hiç aksatmadan verdik gece bile doktoru öyle demişti, ateş oldukça döküntüsü artıyormuş, döküntüler için stilex krem kullandık maalesef çok kaşınıyorlar kaşınmasın diye bu kremi sürüyorduk rahatlıyordu, ağız içinde de döküntüler olabiliyor en kötüsü o çocuklar acıdan maalesef yemek yiyemiyor bunun için de doktor bir karışım ilaç yazmıştı eczacı özel yapmıştı yemeklerden yarım saat önce ağzına sürüyorsunuz ağzı uyuşuyor ve rahatça yemek yiyebiliyor diye ama çok şükür oğlumun ağzında tam başlamadan döküntüleri durdu, bir haftaya da iyileşir geçip gidiyor hastalık