Rmyslymn
bende aynısını yaşadım ve çok korkmuştum çünkü baya baya fışkırıyordu oğlum 1 hafta falan böyle devam etti en sonunda baktık düzeleceği yok hastahaneye gittik doktorumuz orta kulak iltihabı olduğunu söyledi antibiyotik kullandık çok şükür hemen geçti ins. sizin de en kısa zamanda geçer