Baakpnr- 2 li 3 lü testlerimrisksiz çıkmıştı ayrıntılı ultrasonda bazı sıkıntılargörüldü bebeğim de downsendromlu olabilir dendi, sıvı aldırmayı önerdiler riskli olduğu için aldırmadım, her ne olursa olsun meleğimi doğuracaktım çünkü. Risk çok düşük deniyor, öyledir eminim de binde bir risk bile olsa, eğer o birlik dilim bana gelirse dünya başıma yıkılırdı kendimi asla affedemezdim herhalde. Yaptıranlara saygım sonsuz tabiki herkesin kendi fikri. Şimdi 3.5 aylık çok sağlıklı, dünya tatlısı bir kızım var çok şükür. İnşallahsiz de sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız yeğeninizi, Allah yardımcımız olsun