Merhabalar bebeğim 9 bucuk aylık ve geceleri sık sık uyanıyor beşiğine koymak isterken sürekli ağlayıp yanımda kalıp emmek istiyor.. nedeni be olabilir her zaman yaptıgım gibi 10 da yatırıyorum ve yemek yediriyorum ama yine de uyanıyor.. gündüzleri daha iyi uyuyor geceleri hep uyanıyor.. 3 saatte bir uyutmaya basladım ayından dolayı ama bir türlü anlayamıyorum 🙄 bu sekilde olan var mı?