Merhaba hanımlar oğlum 16 aylık sezaryen yerimin bazı yerleri normal bazı yerleri kabarık ve hafif mor gibi şimdiye kadar geçmesi mi gerekiyordu? İllaki estetik dikiş olsada çizgi gibi iz kalıyor ama benim hâlâ öyle olmadı. Bir sıkıntı yoktur değilmi