Merhaba arkadaşlar 8 sy 25 günlük bir kızım var zaten doğduğun dan beri çok uyumayan bir bebek, son 1 haftadır falan gece 12 civarı uyuyor, gece 2 veya 3 kere mama yiyor, sabah 9a kadar.9 da bi uyanıyor tüm bir daha uyku yok önceden hiç olmazsa bir iki kere gündüz uykusuna yatardı. Şimdi oda yok bu normal mi ,değil mi hiç bi fikrim yok ama ben çok yorulmaya başladım, şuan uykusu var, gözleri küçülmüş ama uyumuyor. Sizde durumlar nasıl, nasıl uyutuyorsunuz, öneriniz varmı?