Ozgeruya bizimde 25 gun okdu 10 gun once hafiflemiati hatta gecti sayilirdi sonra tekrar basa donduk hetalde antibiyotik yeterli gelmedi cunki az veriyordum , pazartesi gunu kbb doktoruna gittik tekrar antibiyorik versi sinuzit cok dolmus dedi.. bol bol vurun yikiyoruz telrar ilaca basladik bakalim neden gecmiyor bu oksuruk her cocukda var